zondag 6 mei 2018

De schuur is klaar!

Nou ja, bijna dan. Een paar kleine dingetjes nog waaronder wat elektra werk maar alle spulletjes kunnen nu hun plekje weer vinden.

Nogmaals dank aan een goede vriend en mijn vader voor de hulp met het klussen!

Het weer is natuurlijk fantastisch: de afgelopen en ook komende dagen. Het plaatselijke openlucht zwembad gaat vandaag ook weer open en vandaag maar eens wat baantjes trekken dacht ik zo.

Wat ontbreekt er nog aan het zomergevoel? Een barbecue uiteraard! Misschien vanavond al.

Restjes hout kunnen mooi in de vuurkorf/barbecue.

Volgende week (wk 19)


Vanaf morgen weer aan het werk met op do/vr de schnabbel in het westen van Nederland (examentraining) die ik zal combineren met 2 nachtjes kamperen.

Het geeft toch een soort gevoel van ultieme vrijheid: alle genoemde activiteiten die grotendeels naar eigen inzicht en op eigen tempo kunnen worden uitgevoerd.

Week 20


In deze week beginnen de examens! Op 17 mei moeten mijn vwo leerlingen aan de bak voor hun scheikunde examen. Ik ben erg benieuwd hoe het examen er uit zal zien er wat ze er van gaan bakken.

Week 21


In deze week zal ik waarschijnlijk voor een belangrijke keuze komen te staan. Wordt vervolgd...

Geniet van het mooie weer!

1 opmerking: