zondag 4 februari 2018

Het was mooi...

Het eerste blogbericht vanuit een "leeg" huis. Mijn ex-lief is vertrokken want gisteren was de verhuizing. Haar nieuwe onderkomen is al vrijwel helemaal ingericht. Mooi en gezellig.

Ik weet niet hoe de toekomst er uit zal zien (uiteindelijk weet niemand dat) maar ik hoop dat we in elkaars toekomst voor zullen blijven komen.

Afgelopen donderdag zijn we voor de laatste keer als getrouwd stel uit eten geweest.
Door tegoedbonnen (een trouwcadeau...) aten we ergens waar we nog niet eerder kwamen.

Toen we het restaurant uitliepen en de eerste zijstraat inliepen stonden we ineens voor de plek waar we elkaar op 29 augustus 2013 voor het eerst ontmoet hadden. Ze zei ineens "het was mooi" en ik realiseerde me dat ze niet die eerste avond toen of vanavond, maar de afgelopen 4,5 jaar bedoelde.

Dat was het zeker, lief.



2 opmerkingen: